Einhell TC-SM 254 Radiaal afkortzaag - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Einhell TC-SM 254 Radiaal afkortzaag op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Jan 08-08-2023

Rampending

Wat een rampending. Om te beginnen werd het handvat warm, antwoord van de importeur was: Niks aan te doen, dat is de trafo van de laser, haal de stekker er maar uit. Kan die trafo dan niet achter de schakelaar geschakeld worden? Na een jaar gebruik brak die hele laser er trouwens af.
De stofzak doet bijna niks, hoef je maar eens per halfjaar te legen. De rest vliegt er naast.
Daarna brak er iets in de afscherming van het zaagblad zodat die niet meer open ging. En nu ben ik continu bezig een slippend zaagblad te fiksen. Ik ben er niet blij mee en ga op zoek naar een ander merk.

Albert 18-11-2021

Afkortzaag voldoet prima

Deze afkortzaag nu 4 maanden intensief in gebruik. Zaagt uitstekend en doe alles wat een doe het zelver mag verwachten. Twee weken terug is de laser stuk gegaan. Via de Einhell klantenservice is dit onderdeel opgestuurd. Het werkt weer maar het afstellen heb ik op goed geluk gedaan. Er is van dit model ook geen afstelinstructie te vinden. Wat voor mij als linkshandige ook een nadeel is dat de zaag rechtshandig is. Verder een prima apparaat. Prijs/kwaliteit is in overeenstemming.

Pluspunten

• goede zaag prestaties
  • makkelijke bediening

Minpunten

• laser na vervanging lastig af te stellen
  • handgreep is rechtshandig

watchme2 29-03-2022

Nogal triest dat je 'handgreep is rechtshandig' als minpunt noemt terwijl 85-90% van de mensen rechtshandig is Albert! Daar komt nog bij dat ook voor een linkshandige het geen enkele moeite kost om met de rechterhand die handgreep heen en weer te bewegen. Zou voor elke afkortzaag dan zowel een rechtshandige als linkshandige versie gefabriceerd moeten worden? Spijkers op laag water zoeken noem ik dit. Ben zelf trouwens ook linkshandig en beschik over dezelfde zaag maar heb er geen enkel probleem mee!